ТМ "Perfums Bar"

Perfums Bar - фото
шосе Вінницьке, 23
(АС-1)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд09:00 - 19:00Без перерви
вулиця Кам'янецька, 21
(Поблизу ТЦ "Либідь Плаза", підземний перехід, бутік №2)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд10:00 - 20:00Без перерви
вулиця Кам'янецька, 21
(Поблизу ТЦ "Либідь Плаза", перехід 2, бутік №10)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд10:00 - 20:00Без перерви
вулиця Шухевича Романа (Курчатова), 2/1Б
(ТЦ "Тритон")
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд10:00 - 20:00Без перерви
шосе Львівське
(Ринок "Поділля 2", бутік №28)
ДеньГодини роботиПерерва
ПнВихідний
Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд09:00 - 17:00Без перерви
вулиця Соборна, 11
(Пассаж)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн09:00 - 14:00Без перерви
Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд09:00 - 17:00Без перерви
вулиця Шевченка, 34
(ТЦ "Сільпо")
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд10:00 - 19:00Без перерви

Інформація

«PERFUMS BAR» — це дисконтна мережа торгових точок, в якій реалізовують парфумерію на розлив.

«PERFUMS BAR» пропонує своїм клієнтам версії ароматів кращих світових виробників.

Продукт розрахований на середній сегмент ринку і продається легко за рахунок хорошої якості та високого рівня обслуговування.

Суворі стандарти якості продукції, широкий асортимент, програма лояльності для клієнтів роблять «PERFUMS BAR» унікальним підприємством для взаємовигідного співробітництва.

Продукція під брендом «PERFUMS BAR» виготовляється на виробничих потужностях ТОВ ППК АВАЛОН.

Компанія ТОВ ППК АВАЛОН заснована в 1995 році і на сьогоднішній день є одним з лідерів на ринку виробництва та реалізації парфумерної продукції класу мас-маркет.

В даний час «Perfums Bar» випускає 242 найменування парфумерної продукції.

Перше враження від аромату ніколи не відповідає дійсності, адже парфуми створені так, щоб їх єство розкривалося у три етапи. Парфуми — це складне переплетіння і балансування численних різноманітних ароматів, які звуться «нотами».

Парфуми завжди розкриваються в три етапи: вони складаються з першої, високої ноти, другої, середньої ноти і третьої, завершальної ноти. Коли ви тільки нанесли парфум на шкіру, ви відчуваєте те, що називається першою, високою нотою, або «основою» аромату. Для цієї високої ноти зазвичай характерні свіжі, легкі запахи — вони і складають перше враження про той чи інший парфум. Але ця висока нота розвіюється і зникає швидше за все, як правило, не тримаючись довше 15 хвилин.

Наступний етап називається середнім, або другою нотою, також відомої як «серце» парфуму. І не випадково, адже на цьому етапі розкривається саме серце аромату, його внутрішня сутність. Аромат стабілізується і знаходиться в гармонії зі шкірою. Середня нота, або «серце» аромату зазвичай тримається 2-4 години.
Заключна, третя фаза відома під назвою нижньої, третьої ноти або «головою» парфуму. На цьому етапі залишаються тільки найміцніші аромати, аби справити останнє стійке враження. Третя нота з'являється, як правило, на 4-6 години.

2. Переваги компанії

  • Ціна.
  • Доступність. (широка мережа по Україні, понад 500 торгових відділів).
  • Якість. Ми виробники і велику увагу приділяємо якості товару.
  • Можливість придбати будь-яку кількість мілілітрів на вибір.
  • Асортимент. Понад 200 різних ароматів. Широкий вибір флаконів.
  • Бонусна програма для клієнтів INCUST, яка дозволяє накопичувати бали.
  • Професійне обслуговування. Ми ставимося до кожного клієнта індивідуально.

Досягнення компанії з моменту заснування:

  • Кількість робочих місць ЦО PERFUMS BAR: 178
  • Кількість партнерів компанії PERFUMS BAR: Якщо брати з самого початку, то компанія з двох засновників (2010) нараховує + 40 потенційних партнерів (2016)
  • На 2016 рік кількість торгових відділів налічує 466.
  • Компанія випускає більше 200 ароматів, з моменту заснування вже було продано більше 25261 літра туалетної води.
  • ТО: Вінниця: 25, Київ: 24, Хмельницький: 25, Нікополь: 2
  • 2017 р. — «Perfums Bar»r отримує статус «Leader of the branch», завоювавши золото в рейтингах за показниками «Коефіцієнт оборотності активів» і «Фондовіддача».

3. Місія, стратегія, бачення, основні правила роботи в компанії.

Місія компанії — Ми, успішна команда «Perfums Bar», надихаємо сучасну людини на створення ідеального образу за допомогою парфумерії майбутнього!

Корпоративні цінності

  • Відданість справі.

Ми віддані спільній справі. Ми прагнемо виконати Місію Компанії.

  • Справедливість.

Кожен співробітник має право на справедливе ставлення. Ми поважаємо права і свободи людини незалежно від раси, національності, соціального стану і правового статусу, їх дотримання і захист є для нас важливою цінністю.

  • Професіоналізм.

Ми сумлінно, своєчасно і на найкращих умовах здійснюємо всі дії по обслуговуванню Клієнтів.
Ми прагнемо до постійного самовдосконалення, новаторства.
Ми шукаємо найкращі засоби і можливості для більш ефективної роботи Компанії.

  • Корпоративність.

Ми будуємо наші відносини з колегами на основі взаєморозуміння, довіри, взаємодопомоги та корпоративної солідарності.
Ми обмінюємося з колегами професійними знаннями і практичним досвідом.

  • Відповідальність.

Ми відповідальні перед керівниками за результати нашої діяльності, перед Клієнтами - за якість професійних консультацій, перед діловими партнерами - за належне виконання своїх зобов'язань, перед суспільством і державою - за повагу особистості, її прав і свобод, за внесок в розвиток економіки України.

  • Законність.

Ми дотримуємося загальновизнані принципи і норми міжнародного права, законодавство України, положення Кодексу корпоративної етики, інші внутрішні документи Компанії, а також звичаї ділового обороту.

Бачення цілей

Що ми під цим розуміємо?

  • Компанія, яка забезпечує ринок високоякісною парфумерією за прийнятними цінами.
  • Компанія, бажана клієнтами.
  • Привабливий роботодавець.
  • Удосконалені внутрішні бізнес-процеси.
  • Компанія, яка швидко розвивається

Стратегія

  • Задовольняти попит середнього сегменту ринку.
  • Нарощуємо базу клієнтів за допомогою активного промоушена і впроваджуємо нові програми залучення клієнтів.
  • Стрімко розвиваємо мережу.
  • Забезпечуємо якісний сервіс за допомогою професійно навченого персоналу.

Положення щодо дотримання субординації в компанії «Perfums Bar»:

  • Всі комунікації працівників здійснюються виключно у поважному і професійному форматі.
  • У компанії категорично заборонено спілкування на підвищених тонах, застосування ненормативної лексики, брутальне поводження і т. д.
  • Якщо у співробітника виникає питання, необхідність отримати додаткову інформацію, він звертається до свого прямого керівника.
  • У разі, якщо керівник не надав вичерпної інформації працівник має право звернутися до вищестоящому керівнику.
  • Забороняється ініціювати контакт з поточних питань безпосередньо з працівниками/керівниками напрямків, до чиєї діяльності дане питання відноситься.
  • Всі контакти із суміжними напрямками ініціюються лише у випадках затверджених інструкцій із взаємодії.
  • Якщо у керівника виникає запитання до співробітника іншого відділу, він ініціює запит керівнику, в чиєму підпорядкуванні цей працівник перебуває.
  • Здійснення контакту з працівником припустимо при узгодженні з його прямим керівником або керівником напрямку.

Відгуки